Bejelentkezés

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Bemutatkozás

 

12 Pont

 

1. A banki hitelek és közmű tartozások miatt elrendelt végrehajtások azonnali felfüggesztése.

Tovább...

Hírlevél

 

Tovább a hírlevelekhez

Feliratkozás

A Hiteles Mozgalom alapítói azért kezdeményezik a mozgalom létrehozását, hogy elősegítsék a probléma megismerését, külön válasszák az előítéleteket a valóságtól, segítséget nyújtsanak a valós megoldások megtalálásában, kidolgozásában. Szeretnénk az érintettek véleményét összesíteni és a megoldásként felmerülő lehetőségeket véleményezni, velük megosztani. 

 
Határozott véleményünk, hogy a helyzet megoldására nagyon gyorsan politikai és gazdasági döntéseket kell hozni.
 
Egyedül az Országgyűlés tud csak törvényeket alkotni, módosítani, az Országgyűlés tudja a költségvetésbe befolyt pénzt szétosztani, az Országgyűlés tud Állami Hivatalokat és Hatóságokat létrehozni, működésüket jogilag és anyagilag biztosítani és tudja a tevékenységüket számon kérni. A kormány tud rendeleteket hozni, a minisztériumoknak feladatokat adni.
Mi a Hiteles Mozgalom alapítói, hiszünk abban, hogy együtt javíthatunk a meglévő helyzeten.
 
 
(Budapest, 2011. február 19. - Alapító okmány részletek)
 

 

Friss Híreink

Miért elégedetlenek a “devizahitel” károsultak a Fidesz kormánnyal??

 Miért elégedetlenek a “devizahitel” károsultak a Fidesz kormánnyal??

 

 

Forrás: https://24.hu/fn/penzugy/2015/10/13/devizahiteles-tuntetes-alaptorveny-ellenes-volt-a-betiltas/

 

Köztudott, hogy a “devizahitelek” nagy részét a szocialista korszakban (2002-2010) vették fel, (érdemes megnézni az “Elátkozott idők” c. alkotást,) amikor a “pannon puma” szaladt, építőipari beruházások voltak, autógyárak újabb és újabb munkalehetőségeket teremtve pörgették a gazdaságot, mindenkinek bevételt, megélhetést, adóbevételeket teremtve. A megváltozott gazdasági helyzetben, a 2010 ben megalakuló Orbán kormány első lépései között volt az, hogy megszüntette a devizahiteleket. Ami jó, de addigra már a teljes hitelezés leállt.

Mégis sokan gondolják úgy, hogy - érdemeik elismerése mellett - a Fidesz kormány sok megbocsájtható hibát követett el, de a “devizahitelesekkel” való elbánás megbocsájthatatlan.

Le kell szögeznünk az alábbiakat:

Senki nem tartott a bankárok fejéhez pisztolyt, hogy olyan sablon-iratot írjanak, amiből hiányzik a szolgáltatás és ellenszolgáltatás nagysága, (ami alapvetően minden megállapodás alapja, hogy ki mit/mennyit mikor ad és ki mit/mennyit kell visszaadni,) mert ugyan szerepel benne szám, de az csak tájékoztató jelleggel.

Senki nem tartott pisztolyt a bankárok fejéhez, hogy ne tájékoztassák az alkotmány, a fogyasztóvédelmi törvények, na meg egyébként az EU rendelkezései alapján a védendő fogyasztókat, hogy az inflációkülönbség hosszú távon mindenképp árfolyameltolódáshoz vezet. Ezt a bankárok maguk között "kamat- vagy vásárlóerőparitás elvének" hívják.

Senki nem tartott pisztolyt a bankárok fejéhez, hogy elhallgassák a 2004.06.02 án  kelt svájci jegybankelnök levelét, hogy "ebből nagy baj lesz."

Senki nem tartott a bankárok fejéhez pisztolyt, hogy ne mondják el, hogy a “devizahitelek” tömeges kihelyezése a Forint erősödését okozza, de amint a kihelyezés leáll, a törlesztés az a Forint gyengülését fogja okozni

Senki nem tartott a bankárok fejéhez fegyvert, hogy elhallgassák, hogy Ausztráliában a hasonló CHF alapú AUD kölcsön tízezreket tett földönfutóvá. Ausztráliában  Rogers, ausztrál bíró ítéletéből meg tudjuk becsülni a csalás lényegét: „Amennyiben a bank minden tényt feltárt volna, a kölcsönügylet nem jött volna létre. Ha egy épeszű embernek azt mondják, hogy a lehetséges vesztesség végtelen és a szükséges biztonsági intézkedések hatása korlátozott, sőt folyamatos figyelést és beavatkozást kíván, de ezt a bank nem biztosítja, hanem az adósnak kell megtennie – ha egyáltalán képes rá – akkor épeszű ember nem megy bele az ilyen ügyletbe, bármilyen vonzó is a kamat. Egy teljes és részletes magyarázat megsemmisítette volna a kecsegtetett előnyt.” Erről szól A Bank c. film.

Senki nem tartott a bankárok fejéhez fegyvert,  hogy ne hozzák nyilvánosságra a 2004 októberi BÉT jelentést, amiben megjósolják, hogy 10 év múlva, 2014 ben 256 Ft lesz egy CHF.  

Senki nem tartott a bankárok fejéhez pisztolyt, hogy elhallgassák a Bankszövetség 2007-es jelentésének 8. oldalának alján lévő tényt, hogy a Forint árfolyam 30%-al túlértékelt mint ahogy a fogyasztói inflációk különbsége alapján kellene lennie.

Senki nem tartott a pénzügyi nácik fejéhez fegyvert, hogy a fentiek ellenére, folyamatosan azt kommunikálják, hogy “nem kell félni a devizahitelektől”.

2000.06.04 Portfolió.hu - fizetett hirdetés.
2006. január Bankszövetségi tájékoztató 6. oldal
2006.01. Origo.hu 
2006.01.31 Bankszövetség MTI közleménye.
2008.02.07 MTI 2008 A bankszövetség nem számít jelentős forintgyengülésre
2008.02.14 Csányi Sándor OTP vezér nem fél a JEN-től
2008.08.20 Papp Edit Erste vezér: nem várható jelentős árfolyam elmozdulás

Senki nem tartott a pénzügyi nácik fejéhez fegyvert, hogy a megemelkedett árfolyam mellé - a Svájci jegybanki kamat csökkenése mellett - kamatokat is emeljenek, a profitjuk növelése érdekében.

Senki nem tartott a bankárok fejéhez fegyvert, hogy a politikai hozzátartozók, a jobb módúak és néhány szerencsés számára létrehozott “kedvezményes végtörlesztés” ideje alatt a végtörlesztés megakadályozása érdekében kartelezzenek.

Senki nem tartott a pénzügyi nácik fejéhez fegyvert, hogy ne írják bele a szerződésbe, hogy ha az ügyfél sikeresen fogja a bíróság előtt keresni az igazát, akkor olyan törvényeket fognak hozatni, hogy a fogyasztó elvessze a pert a bank ellen - a hatályos jogszabályok alapján érvénytelen szerződések ellenére.

Senki nem tart a közjegyzők  fejéhez fegyvert, (akik a világon egyedülálló módon, profit érdekelt, első fokú bíróságként járnak el,) hogy a köztudottan csalás alapú közjegyzői iratok alapján állítsanak ki végrehajtási okiratokat, hiszen a pénzügyi intézmények semmit nem tudnak bizonylatolni, de egy részének engedélye sem volt semmiféle szerződést kötni. A közjegyzők egyelőre nyugodtak, mert tudják, hogy a bíróságok, ügyészségek felülről befolyásoltak, igaz, 1943-ben a náci katonák sem tudták, hogy lesz nürnbergi per, s lett.

Senki sem tartott - CSAK A FIDESZ által kinevezett - Polt Péter Legfőbb Ügyész fejéhez fegyvert, hogy ne nyomozzon a csalás alapú hitelek elterjesztői után. Igaz, az emberiség elleni bűntények soha nem évülnek el.

Habár tudták a Fideszesek, hogy a bankok becsapták az embereket, (Orbán Viktor, Dabas, 2011.09.23 videó 10:15-től; Orbán Viktor BlikkRogán Antal, Parlament 2011.09.19. stb.) és hiába ígérte a Fidesz 4 éve, hogy Senkit nem hagyunk az út szélén, és  Elszámoltatjuk a bankokat, valójában csupán “a lopott malac fülét és a farkát adták csak vissza” a károsultaknak, hiszen a Magyar Legfelsőbb Bíróság, a Kúria szavait (2/2014PJE 1. pont 2.-3. bekezdés) kiforgatták, és a korábbi állításaikat elfelejtve, a legjobb tudásukkal ellentétben azt hazudták, hogy a Kúria szerint az ügyfeleknek kell állni az árfolyamkockázatot de TÉNY, hogy az átszámítási árfolyam meghatározása csak politikai döntés voltamin nyertek a kereskedelmi bankok, és az állam is, csak a károsultak vesztettek, annak ellenére, hogy csupán az a bűnük, hogy bíztak a bankokban, és a felügyeletében, az államban.

Senki sem tartott a kormány fejéhez fegyvert, hogy a 2015.február 9-én  EBDR megállapodás keretében megegyezzen, - annak ellenére, hogy a jelenlegi “FAIR BANK” törvényeknek sem felelne meg a bankok megtévesztő eljárása, - az árfolyamemelkedést mindörökre a károsultak nyakára terheli, s emellett engedélyezi, hogy külföldi követeléskezelők vásárolják fel olcsón az ügyfelek “tartozásait” a nagy nyereség reményében.

Senki sem tartott a közmédia szerkesztőinek fejéhez fegyvert, hogy elhallgassák, hogy a lakosság a GDP 2-3%-át fizette extraprofitnak a bankoknak, emiatt megállt a gazdasági fejlődés, beruházási kedv is csökkent, mindezek mellett demográfiai katasztrófa is kezdődött, mert a devizahitelezésbe többen haltak bele, mint a Titanic katasztrófába, többen vándoroltak ki, mint az 56-os forradalom után, és minden felelősen gondolkodó családból átlagosan hiányzik egy gyermek, aki nem lesz adófizető állapolgárja a majdani nyugdíjas társadalomnak.

Az “unod a narancsot, válaszd a kalandot” gondolatot alapul véve több százezren jutottak arra a megállapításra, hogy a hanyatló nyugaton próbálnak annyi jövedelemhez jutni, amennyivel ki tudják elégíteni a bankok pénzéhségét, ha már a Fidesz nem segít e csalás felgöngyölítésében, sőt szégyenletesen, a bíróságokkal alakíttatják a szerződéseket a bankok javára. Ha ez tovább folytatódik, nem lesz annyi adófizető, amiből ki lehet termelni a következő ciklusban a nyugdíjakat,

Rosszabbul perlünk mint 4 éve, hiszen Csak a Fidesz által alkotott törvények korlátjai szerint lehetne perelni a bankokat, azaz Csak a Fidesz, bankoknak kedvező elszámolása alapján (1952. évi III. törvény 370/B. §) lehetett végrehajtás megszüntető pereket indítani, addig, amíg teljesen meg nem szüntették a végrehajtás megszüntető pereket abban az esetben is, ha a banki követelés érvénytelen.  Ezzel az - egyébként érvénytelen - alaptörvény szerinti fogyasztóvédelem is megszűnt.

Csak a Fidesz emberének Szájer József  feleségének Handó Tündének van már ítélete arról, hogy visszaélt hatalmával, és önkényesen befolyásolta a független Bíróságok működését.

A fentiek miatt Magyarország jobban teljesít a Rosszabbul élünk mint 4 éve szlogenből, ugyanis nem elég, hogy egy átlagos 10M Ft-os kölcsönbe - banki növekvő törlesztés szerint - be lett fizetve 7M Ft, de "forintosításkor" 12M lett a tőke, plusz a kamatok, ezen kívül 900.000 db banki végrehajtás van jelenleg, ahol akár életfogytig tartó fizetés és nyugdíjlevonás mellett viszik az ingót, s ingatlant is, miközben a bankok soha nem látott nyereséget produkálnak úgy, hogy a letiltás már 60.000Ft-os jövedelemnél nagyobb lehet, mint 50%!

A csalás alapú kölcsönök miatt nem börtönbüntetéseket osztanak ki, mint más demokratikus országokban, mint például Izladon, USA-ban, IrországbanVietnámbanvagy Kínában, hanem Csányi Sándor (az ország első számú uzsorása) a legmagasabb állami kitüntetést kapta, és a baráti társaságukkal ingatlancégeket alapítanakhogy a károsultaktól, özvegyektől és árváktól olcsón megszerzett ingatlanokat nagy haszonnal értékesíteni tudják.

És itt kell megjegyezni, hogy a "devizahitelezést" egyetlen kormányrendelet engedélyezte a 250/2000 Kormányrendelet, amit 2000.december 24-én fogadtak el. Na, ki volt ekkor kormányon?

STOP! Állítsuk meg a kifosztást! Ne hagyjuk hogy a bankok nevessenek a végén, hiszen miután Izlandon részleges vagy teljes adósság elengedésről döntöttek, megindult az ország fejlődése mindenki örömére, anékül, hogy a pénzrendszer megdőlt volna! Ha a bank nem tudja szigorú számadású bizonylatokkal, könyveléssel igazolni állítását, akkor nem csak részleges vagy teljes adósságelengedést kell kieszközölni, hanem minden károsultnak az elszenvedett sérelmével arányos kártérítés is jár! (Ennek forrása, az MNB és a bankok nyeresége, a felelősök(bankfelügyelet, közjegyzők, stb.) magánvagyona/biztosítása és a mostanában a felelős politikusok körül röpködő milliárdok.)

Ehhez most van egy lehetőség!

Tisztelt Választó Polgár! Ha 4 éve a Fideszre adtad voksodat, hogy segítsél elszámoltatni a bankodat, és most is a Fideszre szavaznál, - annak ellenére, hogy a Fidesz teljesítette a bankár-tervet és szerinte #MegVagyunkMentve - akkor a kockázatok és mellékhatások, valamint a további kifosztás elkerülése érdekében, inkább maradj otthon április 8-án, s ne szavazz a Fideszre.

A Károsultak érdekében Köszönjük.

Adóskamara

 

Ui.:

“Jaj azoknak, akik jogtalan rendeleteket hoznak, és irataik csak terheket rónak ki.
Mert elnyújtják a nincstelenek perét, megfosztják jogaiktól népem nyomorultjait.
Az özvegyeket kizsákmányolják, és az árvákat kifosztják.”

[Ésaiás próféta könyve 10:1-2]



 

 

 

 

 

 

TÜNTETÉS március 11

 

Rabok legyünk vagy szabadok? Ez az igazi választás 2018

 

 

2018. március 11.

a vasárnapi ebéd

után 14 órától

 

Budapest V. Szabadság tér,

a Bankcenter előtt

 

 

Keressük elveszett 4.000.000 devizahiteles sorstársunkat!

 

Utolsó ismert tartózkodási idejük és helyük 2006-2008 között a magyarországi bankfiókok, ahol aláírták a szerződésnek álcázott rabszolgalevelüket és halálos ítéletüket. Sokan azóta külföldre, ismeretlen helyre és a temetőkbe távoztak.
 


A megtalálók fogják meg a megtalált személyek kezét, és jöjjenek személyesen 2018. március 11-én 14 órakor Budapestre, a Szabadság térre, a Bankcenter elé, ahol nagyszámú jelentkező esetén életmentő jutalomban részesülnek.

Program: A halálos ítéletek hatálytalanítása 

Részvétel devizahiteleseknek ingyenes, bankároknak 10.000 Mrd Ft

Tombola: dupla vagy semmi. Főnyeremény: devizahitelmentes új élet az otthonokban minden devizahiteles számára

A programmódosítás jogát fenntartjuk! Csekély számú megjelent áldozat esetén kénytelenek leszünk a földönfutók futófesztiválját megrendezni.

Minden szurkolót, ellendrukkert, pénzügyi szektor- és rendszer károsultat szeretettel várunk!



Éljen a társadalmi szolidaritás!

 

 

A program jelenleg még egyeztetés alatt…

Alapvetés

Az adóskamara a követelései megfogalmazása mellett (12 pont) összeállított egy helyzetértékleést is:

 

 

 

ALAPVETÉS

a magyar rabló „devizahitelezésről”

 

 

1/ A „rendszerváltás” utáni kormányzatok a saját hatalmuk megtartása érdekében rendre eladták a magyar lakosság jó részét és annak vagyonát a külföldi bankoknak. (első és második bankkonszolidáció, deviza alapú hitelezés stb.)

 

A devizahitelezés jogi alapjai a 2000-es évek elején alakultak ki Magyarországon, és ennek a többi környező országtól eltérő tömeges elterjedését több tényező is befolyásolta.

Ezen időszakra a 27 éve itt regnáló politikai és gazdasági „elitnek” az állami vagyont jogellenesen eltulajdonító tevékenységének biztosítása érdekében (privatizáció, első és második bankkonszolidáció, felszámolások stb.) mesterségesen alacsonyan tartott lakossági életszínvonal emeléséhez már nem rendelkezett olyan közvagyonnal, amely lehetőséget adott volna érdemi életszínvonal emelkedés finanszírozására.

 

Az életszínvonal emelése azonban már nem volt tovább elodázható, mivel az társadalmi robbanáshoz vezethetett volna. A Medgyessy majd a Gyurcsány Kormány is tisztában volt vele, hogy ha nem hajtja vére a választási kampány során a lakosságnak megígért életszínvonal emelést, akkor az a bukásukhoz fog vezetni.

Tekintettel arra, hogy ez időre az állami vagyont a rendszerváltó erők már teljesen szétlopták, ezért csak külföldi forrásból lehetett fedezni a lakosság életszínvonal emelését. Mivel elegendő állami vagyon már ez időre nem állt rendelkezésre, így nem volt mit fedezetül odaadni a külföldi bankoknak a nyújtandó hitel fejében, ezért a kormányzat a lakosság vagyonát zálogosította el a devizahiteleken keresztül a részükre. A külföldi banktőke a magyar kormány ingatag helyzetét kihasználva - extra, a nyugaton elérhető hasznot jóval meghaladó profitot kötöttek ki a hitelnyújtás fejében.

Így megállapíthatjuk, hogy a kormányzat a saját politikai stabilitásának elérése érdekében eladta a magyar lakosság jó részét és annak vagyonát a külföldi bankoknak. Ezen látszat „életszínvonal” emelés fedezetére szolgált a lakossági deviza hitelezés bevezetése és tömeges elterjesztése.

A tényleges és tömeges lakossági hitelfelvétel elérését szolgálta az a hamis, az embereket becsapó kormányzati és banki propaganda, hogy a deviza hiteleken keresztül juthatnak a legolcsóbb, az azt felvevők által bármikor stabilan fizethető hitelhez, és ez által a jogosan elvárt és azonnali életszínvonal emelkedéshez jutnak a magyar lakosság szegényebb - az „elit” lopásából kimaradó - rétegei is.

Azt azonban mélyen elhallgatták, hogy a deviza hitelezés elterjesztése nem az életszín-vonalemelkedést, hanem a 27 éve itt regnáló politikai erők hatalmon tartását és a külföldi bankok extraprofitjának a biztosítását szolgálta.

 

Nem véletlen az sem, hogy miért nem lépett közbe a devizahitelezés elterjedésének a megakadályozása és ez által a lakosság védelme érdekében a PSZAF a Svájci jegybank figyelmeztetése és annak ellenére sem, hogy a környező országokban a többi bankfelügyelet megtette ezt. Ez a lépés a magyar kormányzati és gazdasági elit hatalmon való maradását veszélyeztette volna, ezért azt minden eszközzel meggátolták.

 

A 2008-as gazdasági válság azonban azonnal megmutatta, hogy milyen természetű és milyen extraprofitot tartalmazó pénzügyi termék a deviza alapú hitel

 

Sajnálatos módon ennek lakossági felismerése sem vezetett az ilyen típusú hitelezés által okozott problémák azonnali megszüntetéséhez, annak ellenére, hogy a válság kirobbanásakor, 2008. november 6. napján a magyar kormányzat és a bankszektor még írásbeli megállapodást is kötött e vonatkozásban.

 

Amikor az új kormány és a bankszektor észlelte, hogy a lakossági felismerés után sem alakult ki nagyobb tiltakozási hullám vagy fizetés megtagadás, akkor úgy döntöttek, hogy a korábbi a devizahitelezés azonnali kivezetésére kötött egyezséget nem hajtják végre. Ezen döntés meghozatalát elősegítette az is, hogy ekkorra kiderült, hogy az új kormányzat az Orbán Kormány sem tud hatalmon maradni és a hatalmát stabilizálni a külföldi banki segítség nélkül.

 

Ennek következtében 2011 végén a kormány Matolcsi György közreműködésével meg is kötötte, majd az EBRD-vel kötött 2015-ös megállapodásban meg is erősítette azt az alkut a bankszektorral, amely alapján a külföldi bankok továbbra is biztosították a 27 éve itt regnáló politika „elit” hatalmon maradásához szükséges összegeket.

 

Ennek fejében a kormányzat azonban vállalta, hogy a lakossággal kifizetteti a bankszektornak a deviza alapú hitelekben foglalt extraprofitot és hagyja, hogy az ennek fedezetéül szolgáló elzálogosított lakossági vagyonra rátehessék a kezüket a külföldi bankok. Sőt azt is megtették, hogy az MNB Matolcsi György vezetésével még nyerészkedett is a devizahiteleseken és az így szerzett pénzt párt és egyéb magán célokra fordította. („közpénz jellegét elveszti az alapítványi pénz”)

 

 

 

2/ Jogfosztás jogalkotással és a joggyakorlat - a bíróságok - befolyásolásával

 

A 27 éve az állami vagyon jogtalanul eltulajdonító magyar politikai és gazdasági uralkodó réteg a politikai hatalmuk fenntartása érdekében, a bankokkal megkötött alku végrehajthatósága érdekében minden politikai és állami eszközt gátlástalanul felhasznált.

 

Ennek keretében a devizahiteleseket megfosztotta az egyéni jogérvényesítés és jogvédelem minden lehetőségétől.

Kihasználva azt, hogy a bíróságok 60 éve politikai irányítás és befolyás alatt állnak, a politikai uralkodó réteg ténylegesen „utasította” az általa kinevezett bírósági legfelső vezetést (Darák Péter, Handó Tünde, Wellmann György, Vezekényi Ursula, Kemenes István stb.), hogy a bíróságok az ítéleteiken keresztül akadályozzák meg azt, hogy a lakosság bármikor is jogi úton kétségessé tudja tenni a fenti alku érvényességét.

 

Magyarul: utasították a bírósági vezetést, hogy akadályozzák meg azt, hogy a devizahitelesek meg tudják nyerni a pereiket a bankokkal szemben. Sajnos ezen politikai elvárásnak a Kúria vezetése és bírái eleget is tettek. Ennek következtében ma képtelenség megnyerni egy devizahiteles pert a bankokkal szemben a Kúrián (lásd: a kormány felhívása 2013-ban a Kúria felé a jogfejlesztő jogegységik megalkotására, vagy a pécsi bírói tanácskozáson elhangzottak, a Bankszövetség felhívására a jogfejlesztő jogegységi meghozása stb.)

 

 

 

3/ Hogyan csináljunk az áldozatból bűnöst

 

E mellett a devizahiteleseket egy nagyon aljas és megalázó propagandával megfosztotta a politikai uralkodó réteg és a bankszektor attól, hogy társadalmi jogvédelemben vagy szolidaritásban részesüljenek.

Ennek lényege az volt, hogy a saját áldozatukból „bűnöst” faragtak.

A fentiek elérése érdekében a klasszikus módszerhez folyamodtak és elkezdték az áldozatott hibáztatni az őket ért jogsérelemért.

Sajnos ma Magyarországon a kormányzati propaganda miatt nagyon fogékony a lakosság jó része és az állami szervek arra, hogy az áldozatot hibáztassák a jogsérelem bekövetkezte miatt és ne a tettest. (lásd nemi erőszak, családon belüli erőszak, pénzintézeti károsultak stb.)

Ezen hamis propagandával a kormány és a bankszektor elérte, hogy a saját áldozatukból „bűnöst faragjanak”, és ez által meg tudták akadályozni, hogy a teljes lakosság a devizahitelesek mellé álljon. (lásd: nyerészkedő adós, plazma TV vásárlás, senki nem tartott fegyvert a fejéhez stb.)

Ezen aljas és megszégyenítő, hamis propagandával teljesen megfosztották attól a lehetőségtől is a devizahiteleseket, hogy társadalmi jogvédelemben és szolidaritásban részesüljenek, és ezen keresztül tudják megvédeni magukat a kormány és a bankszektor kifosztó tevékenységével szemben.

 

Ezért sem tudott jogos és nagyobb tiltakozás kialakulni a magyar lakosság jórészének tudatos kifosztása miatt.

 

 

 

4/ Összegzés

 

Így kimondhatjuk, hogy a deviza alapú hitelezés a 27 éve itt regnáló és fosztogató, 60-70.000 milliárd forintot jogtalanul eltulajdonító politikai és gazdasági uralkodó réteg érdekeit és hatalmon maradását szolgálta csak.

Ezen állapot megvédése érdekében 2005 után pedig minden állami intézményt jogellenesen felhasználtak a kormányzatok és a Bankszövetség.

E mellett még a társadalmat is megpróbálták egy velejéig aljas és hamis propagandával a saját áldozatuk ellen fordítani.

 

A deviza hitelezés problémája feltárta azt, hogy ez a 27 éve kormányzati hatalmon lévő politikai és gazdasági uralkodó réteg bármikor eladja a magyar lakosságot akkor, ha ezt a politikai hatalmának megtartása miatt szükségesnek tartja.

 

Ez igaz minden „rendszerváltó” politikai erőre függetlenül attól, hogy milyen színű.


Így nem lehet senkinek illúziója, hogy Őt nem érinti a devizahitelesek problémája.  

Hogy mennyire igaz ez, mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy ugyanaz történt a Quaestor károsultakkal, a felszámolás alá került vállalkozókkal, egyéb banki károsultakkal, állami intézmények visszaélései által megnyomorítottakkal is, mint a deviza hitelesekkel.

 

Az is bebizonyosodott, hogy ez a banki stróman politikusi réteg bármikor felhasználja a lakossággal szemben a saját és a banki háttérhatalom érdekében a teljes államapparátust (bíróságok, ügyészségek, közjegyzők, államigazgatás, rendőrség) azért, hogy az akaratukat akár jogellenesen is rákényszerítsék a lakosságra.

 

Azt is tisztán kell látni, hogy csak akkor fognak megoldódni ezek a problémák, ha olyan politikai erők kormányoznak majd Magyarországon, akik végre megszüntetik a bíróságok és más hatóságok politikai irányítását, biztosítva ezzel a lakosságnak a jogvédelmet a politikai túlhatalommal szemben és hajlandóak felmondani a banki szférával megkötött a lakosságot kifosztó alkut.  

 

 

Budapest, 2018. január 31.                                                                       ADÓSKAMARA    

 

 

Megalakult az Adóskamara

2018 január 13-án, nagy érdeklődés mellett megalakult az Adóskamara. A szerveződés célja, hogy egységes érdekképviseletet biztosítson azoknak az adósoknak, károsultaknak, akikkel szemben bankok, pénzintézetek, multinacionális vállalatok és azok érdekszférájába tartozó üzleti vállalkozások tisztességtelenül, becstelenül, jogsértések egész sorozatát elkövetve jártak el. Az Adóskamara nem titkolt célja, hogy összefogja, egységbe tömörítse és közös erőkifejtésre bírja az adósok és károsultak különböző szervezetit.